Grad Pazin

Službene stranice Grada Pazina

Veseli matematičari u Pazinu i Lupoglavu

IMG_3818
U četvrtak, 3. prosinca 2015. godine s početkom u 17.30 sati održana je Večer matematike u Matičnoj školi Pazin i područnoj školi Lupoglav koja se provodi u suradnji s Hrvatskim matematičkim društvom.
Večer matematike podrazumijeva skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici, a u projekt su uključeni učenici, ali i njihovi članovi obitelji koji su zainteresirani za matematiku ili pak žele upoznati često zaboravljenu – zabavnu stranu matematike. Osim popularizacije matematike i prirodnih znanosti, cilj ovog projekta je i razvoj međugeneracijske suradnje.

Dvadesetak učenika Matične škole i pedesetak učenika područne škole Lupoglav, u pratnji svojih roditelja, starije braće i sestara, baka ili djedova, okušali su se u rješavanju matematičkih problema koje, često nesvjesno, svakodnevno svi uspješno rješavamo.
Od samog početka, učenici i njihove pratnje bili su vrlo motivirani i koncentrirani na zadatke. Kreativnih zadataka nije nedostajalo. Tako su primjerice trebali zamisliti da su žabice koje „skačući“ po zamišljenim lopočima trebaju doći do cilja primjenjujući pritom određene matematičke postupke. Osim toga, primjenjujući formulu koju arheolozi koriste u svojim istraživanjima, trebali su izmjeriti duljinu vlastite nadlaktice kako bi izračunali svoju visinu. Od ponuđenih geometrijskih likova, trebali su složiti slagalice koje prikazuju šaljive oblike iz svakodnevnog života ili pak na temelju sličica s vagom i životinjama odrediti masu pojedine domaće životinje. Najveću glavobolju učenicima su zadali zadaci u kojima su trebali otkriti podatke iz pisma koje su koristili pripadnici civilizacije Maja, no bili su uporni u rješavanju „kodova“.
Da bi Večer matematike u našoj školi bila uspješno provedena, pobrinule su se učiteljice Marija Dotlić, Melita Stanić Šepić i Milica Fabris Šilić koje su uložile puno truda u pripremu i organizaciju.

Copyright Grad Pazin. Sva prava pridržana.