Grad Pazin

Službene stranice Grada Pazina
Pristupačnost

Obavijest i upute kandidatima/kandidatkinjama o prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti – Pročelnik/Pročelnica Upravnog odjela za prostorno planiranje i gradnju

OBAVIJEST I UPUTE KANDIDATIMA/KANDIDATKINJAMA
O PRETHODNOJ PROVJERI ZNANJA I SPOSOBNOSTI

prijavljenim na Javni natječaj za imenovanje pročelnika/pročelnice,
na neodređeno puno radno vrijeme na radno mjesto
Pročelnik/Pročelnica Upravnog odjela za prostorno planiranje i gradnju
objavljenog u Narodnim novinama broj 75/2022. i na mrežnoj stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te na mrežnoj stranici i oglasnim pločama Grada Pazina
dana 01. srpnja 2022. godine

Pozivaju se kandidati/kandidatkinje koji/koje su podnijeli/podnijele pravovremene i potpune prijave, te ispunjavaju propisane i u Javnom natječaju objavljene uvjete, a kojima je elektroničkom poštom upućen poziv, da pristupe prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.

Intervju se provodi istoga dana kada i pisano testiranje. Intervjuu mogu pristupiti samo kandidati/kandidatkinje koji/koje su ostvarili najmanje 50% ukupnog broja bodova na pisanom testu.

Smatra se da je kandidat/kandidatkinja, koji/koja nije pristupio/pristupila prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, povukao/povukla prijavu na Javni natječaj.

I. Mjesto i vrijeme održavanja testiranja:

Provjera znanja (pisano testiranje) kandidata/kandidatkinja održat će se u srijedu, 3. kolovoza 2022. godine s početkom u 08,30 sati u velikoj vijećnici gradske uprave Grada Pazina, Družbe Sv. Ćirila i Metoda 10, Pazin, I. kat.

Nakon provedenog testiranja i intervjua s kandidatima/kandidatkinjama, Povjerenstvo će utvrditi rang-listu kandidata/kandidatkinja prema ukupnom broju ostvarenih bodova. Izvješće i rang-lista kandidata/kandidatkinja dostavit će se čelniku tijela koji donosi Rješenje o imenovanju izabranog kandidata/izabrane kandidatkinje.

II. Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata/kandidatkinja za provjeru znanja:

  1. Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 86/08., 61/11., 4/18. i 112/19.),
  2. Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“ broj 33/01., 60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 36/09., 150/11., 144/12., 19/13., 137/15., 123/17., 98/19. i 144/20.),
  3. Zakon o općem upravnom postupku („Narodne novine“ broj 47/09. i 110/21.)
  4. Zakon o prostornom uređenju („Narodne novine“ broj 153/13., 65/17., 114/18., 39/19. i 98/19.),
  5. Zakon o gradnji („Narodne novine“ broj 153/13., 20/17., 39/19. i 125/19.),
  6. Statut Grada Pazina („Službene novine Grada Pazina“ broj 17/09., 4/13., 23/14., 1/18., 5/20., 4/21. i 24/21.- pročišćeni tekst),
  7. Odluka o ustrojstvu upravnih tijela Grada Pazina („Službene novine Grada Pazina“ broj 13/22.).

III.  Pravila testiranja:

  1. Po dolasku na provjeru znanja od kandidata/kandidatkinje će biti zatraženo predočenje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta.
  2. Provjera poznavanja pravnih i drugih izvora za sve kandidate/kandidatkinje obaviti će se testiranjem za provjeru znanja (na pisana pitanja/pisani odgovor).
  3. Za vrijeme provjere znanja nije dopušteno:

–  koristiti se bilo kakvom literaturom;
–  koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva;
–  napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija, osim po dopuštenju;
–  razgovarati s ostalim kandidatima/kandidatkinjama niti na bilo koji drugi način remetiti
koncentraciju kandidata/kandidatkinja.

 

Ukoliko pojedini kandidat/kandidatkinja prekrši naprijed navedena pravila bit će udaljen/udaljena s provjere znanja, a njegov/njezin rezultat testiranja neće se priznati niti ocjenjivati.

OPIS POSLOVA:

– upravlja, organizira, usmjerava, usklađuje rad i osigurava pravovremeno obavljanje poslova, predstavlja Odjel, planira, organizira, usmjerava, upravlja i nadzire rad Odjela,
– osigurava pravovremeno izvršavanje poslova i zadaća u skladu s propisima i gradskim aktima,
– predlaže i poduzima mjere za racionalno odvijanje radnog procesa i unaprjeđenje organizacije rada Odjela,
– koordinira rad službenika, daje zadatke i provjerava njihovo izvršenje, organizira radne grupe po projektima, ustrojava i nadzire rad komisija, povjerenstava i radnih tijela unutar Odjela,
– nadzire rad službenika, osigurava učinkovitost u izvršavanju poslova u skladu s propisima i gradskim općim aktima, pomaže službenicima u najsloženijim predmetima,
– brine o osposobljavanju i stručnom usavršavanju službenika, te osigurava uredno i pravilno korištenje radnog vremena, donosi rješenja u predmetima prava i obveza zaposlenika Odjela,

– brine o zakonitosti rada i akata u Odjelu, osigurava provođenje općih propisa i akata Vijeća u svom djelokrugu i odgovara za njihovo provođenje,
– sudjeluje u radu kolegija Gradonačelnice, predlaže teme i pitanja za raspravu, ostvaruje suradnju s drugim tijelima gradske uprave, a na sjednicama Vijeća, kolegija Gradonačelnice i njihovih radnih tijela obrazlaže prijedloge pojedinačnih akata i programa, odgovara na pitanja Vijećnika te priprema pisane odgovore na pitanja Vijećnika, medija i zainteresiranih fizičkih i pravnih osoba iz djelokruga Odjela,
– sudjeluje u radu povjerenstava, radnih grupa i drugih tijela iz nadležnosti Odjela,
– surađuje s državnim tijelima, tijelima Županije, općinama, ustanovama, radnim tijelima Grada Pazina, drugim Upravnim tijelima te pojedincima u cilju poboljšanja postojećih i predlaganja novih aktivnosti namijenjenih unaprjeđenju djelatnosti iz svog djelokruga rada,
– prati opće i druge propise iz djelokruga Odjela, predlaže mjere i postupke za njihovo provođenje, te nadzire izvršavanje tih mjera i postupaka,
– brine o javnosti rada Odjela i informiranju šire javnosti o relevantnim temama iz djelokruga rada Odjela te predstavlja Odjel prilikom javnih aktivnosti Grada Pazina ili na poziv i u dogovoru s Gradonačelnicom predstavlja Odjel prilikom aktivnosti partnera, suradnika, proračunskih korisnika, gradskih poduzeća ili drugih dionika iz djelokruga rada Odjela,
– usmjerava i koordinira te priprema programe i izvještaje o radu u nadležnosti Odjela, druge izvještaje, informacije i podatke, priprema nacrte i prijedloge raznih općih akata, stručnih podloga i materijala iz djelokruga Odjela, te ostvaruje suradnju i koordinira rad na pravodobnom izvršavanju programa i projekata iz djelokruga Odjela,
– usmjerava i koordinira te priprema elemente i prijedlog Financijskog plana Odjela iz djelokruga Odjela te pripadajuće programe, daje naloge za financijsko i materijalno poslovanje Odjela,
– koordinira aktivnosti i sudjeluje u pripremanju programa, projekata i tehničke dokumentacije za sve nabave radova, roba i usluga iz djelokruga Odjela, te osigurava uvjete za provođenje postupaka nabave i postupaka javne nabave radova, roba i usluga u skladu s propisima,
– brine o unaprjeđenju rada i o standardu u djelatnostima prostornog planiranja i gradnje te koordinira aktivnosti i sudjeluje u pripremanju programa, projekata i tehničke dokumentacije,
– sudjeluje u radu Vijeća mjesnih odbora po pozivu,
– predlaže donošenje pravilnika o unutarnjem redu Odjela,
– priprema prijedlog plana prijema u službu,
– prati rad službenika Odjela te obavlja ocjenjivanje, odlučuje o lakim povredama službene dužnosti u prvom stupnju, podnosi zahtjeve za pokretanje postupka zbog teških povreda službene dužnosti službenika Odjela,
– utvrđuje nastanak štete, njezinu visinu i okolnosti pod kojima je nastala šteta koju u službi ili u vezi sa službom namjerno ili iz krajnje nepažnje službenik nanese lokalnoj jedinici,
– imenuje mentora za vježbenike,
– priprema prijedloge prioriteta i smjernica iz djelokruga Odjela te sudjeluje u pripremi, realizaciji i praćenju projekata Grada vezanim uz EU fondove i druge izvore financiranja
– obavlja i druge poslove Odjela vezane za europske programe i programe drugih fondova,
– obavlja i druge poslove u skladu s pozitivnim propisima, te poslove koje mu povjeri Gradonačelnica.

PODACI O PLAĆI:

Bruto plaća se utvrđuje sukladno Odluci o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika („Službene novine Grada Pazina broj 22/20.) – koeficijent 5.10, a bruto osnovica utvrđena je Kolektivnim ugovorom za službenike i namještenike u gradskoj upravi Grada Pazina („Službene novine Grada Pazina“ broj 15/10., 22/10., 13/13., 5/14. i 41/18.) – 3.061,27 kuna bruto.

KLASA: 112-01/22-01/10
URBROJ: 2163-01-06/01-22-12
Pazin, 25. srpnja 2022. godine

Povjerenstvo za provedbu
Javnog Natječaja za imenovanje Pročelnika/Pročelnice
Upravnog odjela za prostorno planiranje i gradnju

Pregled privatnosti

Koristimo kolačiće kako bi vam pružili najbolje moguće iskustvo korištenja web stranica. Kolačići su male tekstualne datoteke koje se pohranjuju u korisnikovu pregledniku. Većina kolačića sadrži jedinstveni identifikator koji se naziva ID kolačića: niz znakova koje web-lokacije i poslužitelji povezuju s preglednikom u kojem je pohranjen kolačić. To web-lokacijama i poslužiteljima omogućuje da razlikuju preglednik od drugih preglednika koji pohranjuju različite kolačiće te da pomoću jedinstvenog ID-a kolačića prepoznaju pojedinačne preglednike.

Ako imate korisnički račun na www.pazin.hr, prilikom prijave postavit ćemo privremeni kolačić kako bi znali da li vaš internet preglednik prihvaća kolačiće. Taj kolačić ne sadrži osobne podatke i nestaje čim zatvorite preglednik.

Kada se prijavite s korisničkim računom postavit ćemo nekoliko kolačića kako bi u njima sačuvali informaciju o vašoj prijavi i vaše postavke prikaza. Ovi kolačići traju dva dana, a postavke prikaza traju jednu godinu. Ako izaberete „Zapamti me“, kolačić s informacijom o vašoj prijavi trajat će dva tjedna. Prilikom odjave kolačić s informacijom o vašoj prijavi se briše.

Više o pravilima privatnosti