Obavijest i upute kandidatima o prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti – Referent/Referentica 2. za opće poslove – vježbenik/vježbenica
OBAVIJEST I UPUTE KANDIDATIMA
O PRETHODNOJ PROVJERI ZNANJA I SPOSOBNOSTI
prijavljenim na Javni natječaj za prijam u službu na
određeno puno radno vrijeme u trajanju od 12 mjeseci u
Upravni odjel za društvene djelatnosti na radno mjesto
Referent/Referentica 2. za opće poslove – vježbenik/vježbenica
objavljenog u Narodnim novinama broj 21/2024, broj oglasa u izdanju 1225, na mrežnoj stranici Hrvatskog zavoda za zapošljavanje te na mrežnoj stranici i oglasnim pločama Grada Pazina dana 23. veljače 2024. godine
Pozivaju se kandidati koji su podnijeli pravovremene i potpune prijave, te ispunjavaju propisane i u Javnom natječaju objavljene uvjete, a kojima je elektroničkom poštom upućen poziv, da pristupe prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti putem pisanog testiranja i intervjua.
Intervju se provodi istoga dana kada i pisano testiranje. Intervjuu mogu pristupiti samo kandidati koji su ostvarili najmanje 50% ukupnog broja bodova na pisanom testu.
Smatra se da je kandidat, koji nije pristupio prethodnoj provjeri znanja i sposobnosti, povukao prijavu na Javni natječaj.
I. Mjesto i vrijeme održavanja testiranja:
Provjera znanja (pisano testiranje) kandidata održat će se u petak, 22. ožujka 2024. godine s početkom u 09,00 sati u velikoj vijećnici gradske uprave Grada Pazina, Družbe Sv. Ćirila i Metoda 10, Pazin, I. kat.
Nakon provedenog testiranja i intervjua s kandidatima, Povjerenstvo će utvrditi rang-listu kandidata prema ukupnom broju ostvarenih bodova. Izvješće i rang-lista kandidata dostavit će se čelniku tijela koji donosi Rješenje o prijmu u službu izabranog kandidata.
II. Pravni i drugi izvori za pripremanje kandidata za provjeru znanja:
- Zakon o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 33/01., 60/01., 129/05., 109/07., 125/08., 36/09., 36/09., 150/11., 144/12., 19/13., 137/15., 123/17., 98/19. i 144/20.) – od članka 1. do članka 56.c,
- Zakon o službenicima i namještenicima u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 86/08., 61/11., 04/18. i 112/19.),
- Statut Grada Pazina („Službene novine Grada Pazina“, broj 17/09., 4/13., 23/14., 1/18., 5/20., 4/21. i 24/21.- pročišćeni tekst),
- Uredba o uredskom poslovanju („Narodne novine“, broj 75/21.)
III. Pravila testiranja:
- Po dolasku na provjeru znanja od kandidata će biti zatraženo predočenje odgovarajuće identifikacijske isprave radi utvrđivanja identiteta.
- Provjera poznavanja pravnih i drugih izvora za sve kandidate obaviti će se testiranjem za provjeru znanja (na pisana pitanja/pisani odgovor).
- Za vrijeme provjere znanja nije dopušteno:
– koristiti se bilo kakvom literaturom;
– koristiti mobitel ili druga komunikacijska sredstva;
– napuštati prostoriju u kojoj se provjera odvija, osim po dopuštenju;
– razgovarati s ostalim kandidatima niti na bilo koji drugi način remetiti koncentraciju kandidata.
Ukoliko pojedini kandidat/kandidatkinja prekrši naprijed navedena pravila bit će udaljen/udaljena s provjere znanja, a njegov/njezin rezultat testiranja neće se priznati niti ocjenjivati.
OPIS POSLOVA:
– u području odgoja i obrazovanja zaprima i raspoređuje pristiglu poštu, priprema poštu za otpremu i obavlja poslove e-pisarnice;
– obavlja stalnu komunikaciju za funkcioniranje područja sa službenicima Odjela, Grada i povezanih općina, sa strankama, tijelima javne vlasti i dr. i daje im osnovne potrebne obavijesti i informacije;
– vrši prijem stranaka i pomaže prilikom ispunjavanja zahtjeva;
– obavlja opće poslove (priprema manje složene prijedloge zaključaka i rješenja);
– obavlja uredske i administrativne poslove (raspoređuje akte i dostavlja ih u rad, sastavlja zapisnike sa sjednica i sastanaka, razne evidencije, vrši skeniranje potrebnih akata, sređuje spise prije arhiviranja),
– obavlja manje složene poslove za druge izvore financiranja za odgoj i obrazovanje;
– sudjeluje u izradi programa rada i izvještaja o radu Odjela za sjednice vijeća;
– prati obveze pročelnice, sastavlja dnevne i tjedne rasporede sastanaka, usklađuje protokolarne obveze s Uredom Gradonačelnice i povezanih općina,
– ugovara prijem stranaka i obavlja poslove u vezi s prijemom telefonskih poruka i e-pošte;
– pribavlja potrebne podatke te vodi razne evidencije (prisutnost na radu, izvješća za obračun plaća, korištenje godišnjih odmora, bolovanja, izrađuje putne naloge, narudžbe uredskog materijala, uredske opreme, radni nalozi, narudžbenice, ugovori i dr.);
– obavlja poslove administrativne elektronske provedbe prijedloga odluka za gradonačelnicu i otpreme zaključaka iz elektronskog sustava te poslove ovjeravanja preslika elektroničkih isprava;
– te obavlja i ostale poslove po nalogu pročelnice i savjetnika za područje odgoja i obrazovanja.
– u području zdravstva i socijalne skrbi vrši prijem stranaka i daje upute oko popunjavanja zahtjeva i vrši kontrolu svih priloga, prati i po potrebi vrši korekciju i nadopunu krivo ispunjenih zahtjeva predanih putem weba;
– zaprima i raspoređuje pristiglu poštu, priprema poštu za otpremu i obavlja poslove e-pisarnice;
– obavlja stalnu komunikaciju za funkcioniranje područja sa službenicima Odjela, Grada i povezanih općina, sa strankama, tijelima javne vlasti i dr. i daje im osnovne potrebne obavijesti i informacije;
– obavlja opće poslove (priprema manje složene prijedloge zaključaka i rješenja);
– obavlja uredske i administrativne poslove (raspoređuje akte i dostavlja ih u rad, sastavlja zapisnike sa sjednica i sastanaka, razne evidencije, vrši skeniranje potrebnih akata, sređuje spise prije arhiviranja),
– obavlja manje složene poslove za druge izvore financiranja za zdravstvo i socijalnu skrb;
– sudjeluje u izradi programa rada i izvještaja o radu Odjela za sjednice vijeća; prati obveze pročelnice, sastavlja dnevne i tjedne rasporede sastanaka, usklađuje protokolarne obveze s Uredom Gradonačelnice i povezanih općina, ugovara prijem stranaka i obavlja poslove u vezi s prijemom telefonskih poruka i e-pošte za pročelnicu;
– pribavlja potrebne podatke te vodi razne evidencije (prisutnost na radu, izvješća za obračun plaća, korištenje godišnjih odmora, bolovanja, izrađuje putne naloge, narudžbe uredskog materijala, uredske opreme, radni nalozi, narudžbenice, ugovori i dr.);
– obavlja poslove administrativne elektronske provedbe prijedloga odluka za gradonačelnicu i otpreme zaključaka iz elektronskog sustava te poslove ovjeravanja preslika elektroničkih isprava;
– te obavlja i ostale poslove po nalogu pročelnice
– u području kulture, sporta, mladih i organizacija civilnog društva vrši prijem stranaka i daje upute oko popunjavanja zahtjeva i vrši kontrolu svih priloga, prati i po potrebi vrši korekciju i nadopunu krivo ispunjenih zahtjeva predanih putem weba;
– zaprima i raspoređuje pristiglu poštu, priprema poštu za otpremu i obavlja poslove e-pisarnice;
– obavlja stalnu komunikaciju za funkcioniranje područja sa službenicima Odjela, Grada i povezanih općina, sa strankama, tijelima javne vlasti i dr. i daje im osnovne potrebne obavijesti i informacije;
– obavlja opće poslove (priprema manje složene prijedloge zaključaka i rješenja);
– obavlja uredske i administrativne poslove (raspoređuje akte i dostavlja ih u rad, sastavlja zapisnike sa sjednica i sastanaka, razne evidencije, vrši skeniranje potrebnih akata, sređuje spise prije arhiviranja), obavlja manje složene poslove za druge izvore financiranja;
– sudjeluje u izradi programa rada i izvještaja o radu Odjela za sjednice vijeća; prati obveze pročelnice, sastavlja dnevne i tjedne rasporede sastanaka, usklađuje protokolarne obveze s Uredom Gradonačelnice i povezanih općina, ugovara prijem stranaka i obavlja poslove u vezi s prijemom telefonskih poruka i e-pošte za pročelnicu;
– pribavlja potrebne podatke te vodi razne evidencije (prisutnost na radu, izvješća za obračun plaća, korištenje godišnjih odmora, bolovanja, izrađuje putne naloge, narudžbe uredskog materijala, uredske opreme, radni nalozi, narudžbenice, ugovori i dr.);
– obavlja poslove administrativne elektronske provedbe prijedloga odluka za gradonačelnicu i otpreme zaključaka iz elektronskog sustava te poslove ovjeravanja preslika elektroničkih isprava;
– te obavlja i ostale poslove po nalogu pročelnice
PODACI O PLAĆI:
Bruto plaća se utvrđuje sukladno Odluci o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika („Službene novine Grada Pazina“, broj 33/23. i 3/24.) – koeficijent 2,12, a bruto osnovica utvrđena je Kolektivnim ugovorom za službenike i namještenike u upravnim tijelima Grada Pazina („Službene novine Grada Pazina“, broj 34/23. i 56/23.) – 479, 29 eura bruto. Za vrijeme trajanja vježbeničkog staža vježbenik ima pravo na 85% plaće poslova radnog mjesta najniže složenosti njegove stručne spreme (Referent 2.), sukladno Zakonu o plaćama u lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi („Narodne novine“, broj 28/10.), a sukladno Odluci o koeficijentima za obračun plaće službenika i namještenika taj koeficijent iznosi 1,80.
KLASA: 112-01/24-01/03
URBROJ: 2163-01-05/07-24-17
Pazin, 15. ožujka 2024.
Povjerenstvo za provedbu
Javnog Natječaja za prijam u službu
Referent/Referentica 2. za opće poslove
– vježbenik/vježbenica