Grad Pazin

Službene stranice Grada Pazina
Pristupačnost

Javni poziv za iskazivanje interesa za zakup adventske kućice za obavljanje ugostiteljske i/ili trgovačke djelatnosti tijekom održavanja manifestacije „Advent u srcu Istre“

Na temelju čl. 17. Odluke o porezima Grada Pazina (Službene novine Grada Pazina broj 15/17 i 43/17), članka 3. i 5. Odluke o komunalnom redu Grada Pazina (Službene novine broj 54/19) te Zaključka Gradonačelnice Grada Pazina, KLASA:363-04/23-01/35, URBROJ:2163-01-01/01-23-3 od 17. studenog 2023. godine, Ured Gradonačelnice raspisuje sljedeći

JAVNI POZIV

za iskazivanje interesa za zakup adventske kućice za obavljanje ugostiteljske i/ili trgovačke djelatnosti tijekom održavanja manifestacije „Advent u srcu Istre“

 

Grad Pazin kao glavni organizator manifestacije „Adventa u srcu Istre“ (dalje u tekstu: Organizator), poziva sve zainteresirane fizičke i pravne osobe da prema općim uvjetima ovog Poziva dostave ponudu za zakup adventske kućice za obavljanje ugostiteljske i/ili trgovačke usluge u sklopu navedene manifestacije, koja će se održati u razdoblju od 14. prosinca 2023. godine do 7. siječnja 2023. godine u Šetalištu pazinske gimnazije i na platou Spomen doma sjedinjenja i slobode.

OPĆI I POSEBNI UVJETI SUEJDLOVANJA NA MANIFESTACIJI ADVENT U SRCU ISTRE 2023.

  1. OPĆI UVJETI

1.1. Predmet ovog Javnog poziva je iskazivanje interesa za zakup adventskih kućica postavljenih na javnoj površini. Pod „Adventskom kućicom postavljene na javnoj površini“ podrazumijeva se objekt montažnog tipa u vlasništvu Grada Pazina i pripadajući prostor oko objekta i to na dijelu javne površine u prostoru Šetališta pazinske gimnazije (skica u prilogu 1, u daljnjem tekstu „Adventska kućica“). Korištenje objekta i pripadajućeg dijela javne površine regulirat će se Ugovorom o zakupu javne površine i sudjelovanju na Adventu koji će biti sklopljen sa svakim odabranim Zakupcem zasebno (dalje u tekstu: Ugovor). Javni poziv sastoji se od Općih uvjeta i Posebnih uvjeta koji će biti sastavni dio Ugovora.

1.2. Ovim Općim uvjetima propisuje se postupak Javnog poziva za zakup adventske kućice postavljene na javnoj površini i sudjelovanje na manifestaciji „Advent u srcu Istre“ (dalje u tekstu: Advent); uvjeti koje moraju ispunjavati fizičke i pravne osobe koje sudjeluju na temelju ovog Poziva; uvjeti koje moraju ispunjavati pravne i fizičke osobe koje sudjeluju u ponudi ugostiteljskih/prodajnih usluga ( dalje u tekstu: Zakupac) na Adventu radi izlaganja, prezentacije i prodaje svojih proizvoda ili usluga; ostala prava i obaveze stranaka.

1.3. Advent se održava od prosinca 2023. godine do 7. siječnja 2024. godine, prema dnevnom rasporedu održavanja Adventa navedenog u Posebnim uvjetima ovog Poziva.

1.4. Organizator će za potrebe provedbe Javnog poziva osnovati Povjerenstvo za provedbu javnog poziva za zakup adventskih kućica (dalje u tekstu: Povjerenstvo). Zaprimljene prijave provjerava i rangira Povjerenstvo te daje prijedlog Odluke o odabiru zakupaca za sklapanje Ugovora. Povjerenstvo ima tri člana/članice koje imenuje Organizator.

1.5. Pravo zakupa adventske kućice imaju sve pravne i fizičke osobe s registriranom djelatnošću na području Republike Hrvatske, a čija ponuda bude prihvaćena i koje sklope Ugovor o zakupu adventske kućice te ispunjavaju ostale uvjete utvrđene ovim Općim i Posebnim uvjetima.

1.6. Načini i uvjeti obavljanja ugostiteljske djelatnosti izvan ugostiteljskog objekta i trgovačke djelatnosti izvan prodavaonica/prigodna prodaja propisani su odredbama Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti (NN 85/15, 121/16, 99/18, 25/19, 98/19, 32/20, 42/20, 126/21) i Zakonom o trgovini (NN 87/08, 96/08, 116/08, 76/09, 114/11, 68/13, 30/14, 32/19, 98/19, 32/20, 33/23). Svaki Zakupac je dužan voditi računa o poštivanju pravnih propisa Republike Hrvatske. U slučaju kršenja pravnih propisa RH od strane Zakupca, sankciju za navedene prekršaje i kaznu snosi isključivo Zakupac. Ukoliko Zakupac prodaje proizvode za koje je potrebno imati sanitarne, carinske i ine dozvole (o ispravnosti proizvoda itd.), isti je dužan dozvole sam ishodovati te odgovara za eventualne propuste i snosi kazne zbog ne imanja istih.

Organizator ne snosi odgovornost za obavljanje neregistrirane djelatnosti, neizdavanje računa, te za bilo koje drugo postupanje Zakupca suprotno pozitivnim zakonskim propisima RH.

1.7. Svaka izmjena u odnosu na uvjete iz ovog Poziva i/ili ugovorene odredbe može se provesti isključivo uz opravdano obrazloženje i suglasnost Organizatora. U slučaju da odabrani Zakupac postupa suprotno odredbama ovog Javnog poziva, Organizator zadržava pravo na raskid Ugovora, uz zadržavanje uplaćene zakupnine, ako Zakupac ne postupi po prethodnoj opomeni.

1.8. Namjena Adventskih kućica je obavljanje ugostiteljske djelatnosti i djelatnosti trgovine i to na način da svaki objekt pruža različitu ponudu. Objekti su drvene konstrukcije označeni rednim brojem, bijele su boje, poluotvorenog tipa (jedna vrata i prozori na tri strane), dimenzije 2m x 2m, kako slijedi:

  • Bijela kućica br.1 – objekt namijenjen za usluživanje toplih i drugih napitaka,
  • Bijela kućica br.2 – objekt namijenjen za usluživanje slatke hrane poput fritula, palačinki, wafla i slično,
  • Bijela kućica br. 3 – objekt namijenjen za usluživanje brze hrane poput burgera, hot dogova, sendviča i slično;
  • Bijela kućica br. 4 – objekt namijenjen za usluživanje toplih obroka poput kobasica, kupusa ili tradicijske hrane (pršut, sir i slično) ili drugih vrsta hrane drukčije od navedenih pod „bijela kućica br 3.“ ;
  • Bijela kućica br. 5 – objekt namijenjen za trgovinu (prigodne blagdanske ponude)

Za ugostiteljsku/trgovačku djelatnosti zakup adventskih kućica postavljenih na javnoj površini cijena iznosi ukupno 100,00 € za cijelo vrijeme trajanja manifestacije (25 dana). Cjelokupni iznos se uplaćuje jednokratno po sklapanju Ugovora. U cijenu je uključen priključak električne energije.

Organizator zadržava pravo odabrati manji broj sadržaja od predviđenog ovim Pozivom, te prenamjenu ponude objekta s ponuđenim sadržajem poput prigodne trgovine blagdanskom ponudom.

Jedan ponuditelj može podnijeti prijavu za više kućica sa različitim sadržajem.

*Za ugostiteljsku djelatnost – namjena šank isključivo za datum 31. 12. 2023. godine (Doček u podne) raspisat će se zaseban Javni poziv za zakup javne površine za lokaciju broj 6 (Prilog 1.).

2. POSEBNI UVJETI

2.1. Zakupac preuzima objekt u opisanom stanju, na točnoj lokaciji kako je to utvrđeno Ugovorom.

2.2. Zakupac je dužan najkasnije 24 sata prije početka Adventa započeti postavljanje, a najmanje 12 sati prije početka Adventa dovršiti postavljanje svih eksponata/ponude te omogućiti Organizatoru pregled izložaka/ponude radi usporedbe sa sadržajem prijavljenim sukladno ovom Javnom pozivu i Ugovoru.

2.3. Ukoliko Zakupac na Adventu bude nudio proizvode i/ili usluge različite od onih koje je naveo u svojoj ponudi, Organizator ima pravo na raskid ugovora i zadržati uplaćeni iznos na ime ugovorene kazne te isključiti Zakupca iz predmetne manifestacije. Zakupac/korisnik nema pravo na naknadu bilo kakve štete uslijed raskida Ugovora.

2.4. Zakupcu nije dopušteno davati adventsku kućicu i pripadajući dio javne površine u podzakup ili na korištenje trećoj osobi, niti postavljati na vanjskim površinama vlastite uređaje ili opremu, bez prethodne suglasnosti Organizatora.

2.5. Na adventskoj kućici nisu dozvoljene intervencije koje mogu ošteti objekt (bušenje, plakatiranje, klamanje, postavljanje dodatnih čavala i sl.).

2.6. Za vrijeme korištenja adventske kućice i pripadajućeg dijela javne površine, Zakupac preuzima odgovornost za svaku štetu koja nastane na objektu i javnoj površini  te prema trećim osobama, a posljedica je radnji prilikom korištenja površine.

2.7. Radno vrijeme za Adventa u srcu Istre:

Ponedjeljak-četvrtak i nedjelje (osim 31.12.2023.):

Dozvoljeno radno vrijeme od 10:00-21:00 sat

*Obavezno radno vrijeme od 17:00-21:00 sat

Petak-subota-nedjelja:

Dozvoljeno radno vrijeme od 10:00-21:00 sat

*Obavezno radno vrijeme od 17:00-21:00 sat

 Nedjelja: Doček u podne, na dan 31.12.2023.

Dozvoljeno radno vrijeme od 10:00-21:00 sat

*Obavezno radno vrijeme od 10:00-16:00 sati

*osim u slučaju vremenskih neprilika o čemu ugostitelj obavezno mora izvijestiti organizatora.

2.8. Radno vrijeme može se promijeniti. Zakupac mora poštovati radno vrijeme Adventa u srcu Istre i raditi za vrijeme radnog vremena. Svako nepoštivanje radnog vremena i zatvaranje objekta – adventske kućice u radnom vremenu Adventa daje pravo Organizatoru da jednostrano raskine Ugovor i naplatiti penale kako je to određeno točkom 2.13.  Posebnih uvjeta. Zakupac je dužan za svaki dan kada objekt nije otvoren pisanim putem obavijestiti organizatora.

Raskid Ugovora nastupa danom predaje preporučene pošiljke s Izjavom o raskidu na poštu, a zakupac je obavezan u roku od 8 sati predati posjed objekta Organizatoru.

2.9. Zakupac mora na vidnom mjestu istaknuti svoju tvrtku ili druge odgovarajuće podatke i cijene proizvoda i usluga koje prodaje, prema propisima Ureda za gospodarstvo koji vrijede za izlaganje na sajmovima.

2.10. Po završetku Adventa, a najkasnije do 8. siječnja 2024. godine do 10:00 sati Zakupac je obavezan predati objekt nakon prestanaka Ugovora o zakupu javne površine u stanju u kakvom ga je zaprimio, uz nazočnost osobe koju odredi Organizator. Ukoliko bi došlo do oštećenja objekta uslijed upotrebe ili otuđivanja, zakupac je dužan obavijestiti organizatora.

 2.11. Zakupac je obavezan postupati u skladu s ovim Općim i Posebnim uvjetima i opće prihvaćenim normama ponašanja uključujući propise o javnom redu i miru.

2.12. Zakupcu je dozvoljeno koristiti otvorenu površinu za postavljanje dodatnih šankova, stolova i dodatne opreme  isključivo u dogovoru i uz suglasnost Organizatora.

2.13. Organizator je ovlašten jednostrano raskinuti Ugovor i isključiti Zakupca s Adventa za svako postupanje suprotno ovim Općim i Posebnim uvjetima, a osobito za:

  • Postavljanje vlastitih uređaja i opreme izvan površine definirane Ugovorom bez suglasnosti Organizatora,
  • Neodržavanje čistoće objekta i prostora oko objekta (vreće za smeće na vidljivom mjestu, prljav pod oko objekta, smeće oko objekta i slično) te neuredan i nemaran izgled interijera i eksterijera objekta,
  • Puštanje glazbe u vlastitoj organizaciji,
  • Za nepoštivanje radnog vremena Adventa naplaćuje se kazna u iznosu od 11,68 € na dan, a u slučaju da objekt ne radi uzastopno 3 dana raskinut će se Ugovor o zakupu adventske kućice te će se naplatiti cjelokupan iznos ugovorene kazne od 292,00 €,
  • Nesavjesno postupanje i oštećivanje objekta,
  • Izlaganje sponzoriranih materijala ili sponzoriranih predmeta koje sadrže reklamnu poruku, slogan, logotip ili zaštićeni znak na dodijeljenoj javnoj površini bez suglasnosti organizatora,
  • Izlaganje ili prodavanje proizvoda/usluga koje ne odgovaraju onome navedenom u prijavnici.

2.14. Prethodno navedene povrede pored osoba koje su za to ovlaštene pozitivnim propisima, ovlašteni su utvrditi predstavnici organizatora ili komunalni redari o čemu Povjerenstvo donosi Zaključak.

2.15. Obveze Organizatora:

  • osigurati korištenje javne površine, montažu i demontažu kućice, električnu energiju (max 3,5 kW), pristup tekućoj vodi. U slučaju da postoji potreba za jačim izvorom napajanja strujom, moguće je, uz prethodnu najavu i dogovor s Gradom Pazinom, osigurati istu;
  • osigurati dovoljan broj kanti za otpatke i redovan odvoz otpada;
  • u vremenu od 14. prosinca 2023. do 7. siječnja 2024. organizirati rad klizališta na platou ispred Spomen doma te organizaciju pratećih kulturnih i zabavnih programa, a sve s ciljem privlačenja što većeg broja posjetitelja;
  • dati na uvid raspored programa koji će se održavati u sklopu programa „Advent u srcu Istre“, koji može biti podložan promjenama u slučaju nepovoljnih vremenskih prilika ili epidemioloških mjera,
  • osigurati medijsku promidžbu svih programa i sadržaja „Advent u srcu Istre“

3. PODNOŠENJE PRIJAVA

3.1. Zainteresirani su obavezni ispuniti Prijavnicu (Prilog 2) koja je sastavni dio ovog Poziva i dostaviti ju putem e-maila na: [email protected] do 28. studenog 2023. godine.

3.2. U slučaju većeg broja dostavljenih prijava s istom/sličnom ponudom od broja raspoloživih kućica, iste će se popunjavati prema redoslijedu prijave, uzimajući u obzir raznovrsnost ponude.

3.3. Pravo na sudjelovanje na Adventu u srcu Istre imaju sve fizičke i pravne osobe koje dostave dokaz o registriranoj djelatnosti, uredno popune i dostave Prijavnicu (Prilog 2) uz opis sadržaja ponude, prihvate Opće i Posebne uvjete u organizaciji Adventa u srcu Istre i dostave traženu dokumentaciju do navedenog roka.

3.4. Prijavnica za zakup javne površine podnosi se za objekt uz naznačavanje oznake (broja) kućice, kao obavezni dio ponude.

Ponuditelji su obavezni uz prijavnicu (Prilog 2) dostaviti:

  • dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti: Izvod iz registra obrtnika, Izvod iz sudskog registra, rješenje o upisu u Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, Statut udruge i rješenje Ureda za udruge ili Izvod iz registra Udruga, potvrdu Komore za obavljanje određene djelatnosti s Izvodom iz upisnika poreznih obveznika nadležne Porezne uprave.

4. SKLAPANJE UGOVORA

4.1. Izabrani prijavitelji dužni su pristupiti sklapanju Ugovora o zakupu adventske kućice i pripadajuće javne površine za sudjelovanje na Adventu u srcu Istre 2023. godine i to s Gradom Pazinom, te po sklapanju Ugovora izvršiti uplatu cjelokupnog zakupa,

4.2. U slučaju neizvršenja uplate, Povjerenstvo će odabrati prema redoslijedu prijave ili raznovrsnosti ponude drugog prijavitelja s liste,

4.3. Odredbe ovih Općih i Posebnih uvjeta sastavni su dio Ugovora o zakupu adventske kućice i pripadajuće javne površine i sudjelovanja na Adventu u srcu Istre 2023. godine.

5. ZAVRŠNE ODREDBE 

Na odnose koji nisu uređeni ovim Općim i Posebnim uvjetima primjenjuju se propisi Obveznog prava. U slučaju spora nadležan je Općinski sud u Pazinu.

Napomena: zainteresirani prijavitelji mogu dobiti sve dodatne informacije putem e-maila: [email protected] ili na broj telefona: 052/635-031.

 

Priloženi dokumenti: 

 Javni poziv – Advent u srcu Istre 2023

Prilog-2.-Obrazac prijave – Advent Pazin 2023_

Prilog 1. Plan organizacije prostora