Javni poziv za obavljanje ugostiteljske djelatnosti i djelatnosti trgovine u adventskim kućicama
Na temelju čl. 17. Odluke o porezima Grada Pazina (Službene novine Grada Pazina broj 15/17 i 43/17), članka 3. i 5. Odluke o komunalnom redu Grada Pazina (Službene novine broj 54/19) te Zaključka Gradonačelnice Grada Pazina, UP/I-363-04/22-02/43, URBROJ:2163-01-01/01-22-3 od 10. studenog 2022. godine, Ured gradonačelnice raspisuje sljedeći
JAVNI POZIV
Za iskazivanje interesa za obavljanje ugostiteljske djelatnosti i djelatnosti trgovine tijekom održavanja manifestacije
Veseli prosinac i Klizalište u srcu Istre
1.Opće odredbe
Grad Pazin (dalje: Naručitelj) tradicionalno organizira Veseli prosinac i Klizalište u srcu Istre, manifestacije koje okupljaju i promoviraju božićno-novogodišnje programe koji se u Pazinu odvijaju tijekom mjeseca prosinca i siječnja.
Predmet poziva je sakupljanje informacija o iskazanom interesu za korištenje:
Adventskih drvenih kućica (3 komada) koje će biti postavljene u Šetalištu Pazinske gimnazije, ispred Spomen doma (okvirna skica u prilogu 1), u periodu od 3. prosinca 2022. godine do 8. siječnja 2023. godine uz mogućnost produženja.
Adventske kućice će biti postavljene u neposrednoj blizini otvorenog klizališta i pozornice na kojoj će se odvijati blagdanski programi, odnosno uz Spomen dom unutar kojeg će se odvijati popratni programi.
Namjena Adventskih kućica je za obavljanje ugostiteljske djelatnosti i djelatnosti trgovine i to na način da svaka kućica pruža različitu ponudu:
- Kućica za usluživanje hrane – toplih obroka poput kobasica, kupusa i slično;
- Kućica za usluživanje brze hrane poput burgera, hot dogova, sendviča i slično;
- Kućica za usluživanje slatke hrane poput fritula, palačinki, wafla i slično,
- Kućica za usluživanje toplih i drugih napitaka,
- Kućica za djelatnost trgovine prodaje prigodne blagdanske ponude.
Naručitelj zadržava pravo odabrati manji broj sadržaja od predviđenog ovim Pozivom.
Jedan ponuditelj može podnijeti prijavu za više kućica sa različitim sadržajem.
2.Pravo sudjelovanja
Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe registrirane za obavljanje ugostiteljske djelatnosti na otvorenom prostoru koje nemaju dospjela nepodmirena dugovanja prema Gradu Pazinu, po bilo kojoj osnovi. Prijavitelji imaju pravo povući svoju prijavu u opravdanim situacijama uz prethodnu suglasnost Grada Pazina. Podnajam nije dozvoljen.
3.Predmet, način i uvjeti korištenja
Adventske kućice dimenzija 2m x 2m:
– za ugostiteljske djelatnosti: 500,00 kn za cijelo vrijeme trajanja manifestacije (35 dana), uz mogućnost produženja do kraja siječnja.
Radno vrijeme za adventske kućice:
Svaki dan u vremenu od 10:00 do 21:00 sat (što je ujedno i radno vrijeme klizališta).
- Odabranim ponuditeljima bit će dozvoljeno tijekom mjeseca kombinirati i drugačije radno vrijeme u skladu sa blagdanskim programima koji se odvijaju u Pazinu i to na način da se osigura dvokratno radno vrijeme, radno vrijeme samo u jutarnjim ili samo u popodnevnim satima;
- U slučaju nepovoljnih vremenskih uvjeta ili drugih opravdanih razloga, odabrani prijavitelj može, uz prethodnu konzultaciju s Gradom Pazinom, zatvoriti prodaju;
- Odabrani ponuditelji je dužan osigurati ponudu na adventskim kućicama u vrijeme odvijanja ključnih blagdanskih programa u organizaciji Naručitelja iz točke VI. ovog Poziva;
- Odabrani ponuditelji imaju pravo i na dulje radno vrijeme, u skladu sa zakonom i epidemiološkim mjerama;
- Detaljno radno vrijeme usklađeno s programima ugovorit će se u suradnji s Naručiteljem prilikom sklapanja Ugovora s najpovoljnijom prijaviteljima.
Način i uvjeti obavljanja ugostiteljske djelatnosti propisani su odredbama Zakona o ugostiteljskoj djelatnosti, za obavljanje djelatnosti izvan ugostiteljskog objekta. Svaki Odabrani ponuditelj je dužan voditi računa o poštivanju pravnih propisa Republike Hrvatske. U slučaju kršenja pravnih propisa RH od strane ponuditelja, sankciju za navedene prekršaje i kaznu snosi isključivo odabrani ponuditelj. Ukoliko odabrani ponuditelj prodaje proizvode za koje je potrebno imati sanitarne, carinske i ine dozvole (o ispravnosti proizvoda itd.), isti je dužan dozvole sam ishodovati te odgovara za eventualne propuste i snosi kazne zbog ne imanja istih.
4.Uvjeti za izdavanje Rješenja
Odabrani ponuditelj prije dostave Rješenja moraju dostaviti:
– dokaz o registraciji za obavljanje djelatnosti: Izvod iz registra obrtnika, Izvod iz sudskog registra, rješenje o upisu u Upisnik obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, Statut udruge i rješenje Ureda državne uprave za udruge ili Izvod iz registra Udruga, potvrdu Komore za obavljanje određene djelatnosti s Izvodom iz upisnika poreznih obveznika nadležne Porezne uprave.
5. Podnošenje prijava
Svi zainteresirani obvezni su ispuniti Prijavnicu (Prilog 2) koja je sastavni dio ovog Poziva i dostaviti ju putem e-maila na: [email protected] do 16. studenog 2022. godine.
Prijave se mogu dostaviti i osobno/poštom na adresu:
Družbe Sv. Ćirila i Metoda 10, 52000 Pazina. Nepotpune i nepravovremene prijave neće se razmatrati. Nadležni odjel će nakon pregleda pristiglih prijava definirati raspored postavljanja kućica te u slučaju većeg broja dostavljenih prijava sa istom/sličnom ponudom od broja raspoloživih štandova i kućica, Kućice će se popunjavati prema redoslijedu prijave, uzimajući u obzir raznovrsnost ponude.
6. Obveze Naručitelja
- Osigurati korištenje javne površine, montažu i demontažu kućice, električnu energiju (max 3,5 kW), pristup tekućoj vodi. U slučaju da postoji potreba za jačim izvorom napajanja strujom, moguće je, uz prethodnu najavu i dogovor s Gradom Pazinom, osigurati istu;
- osigurati dovoljan broj kanti za otpatke i redovan odvoz otpada;
- u vremenu od 3. prosinca 2022. do 8. siječnja 2023. organizirati montažu i rad klizališta na platou ispred Spomen doma te organizirati prateće kulturne i zabavne programe, a sve s ciljem privlačenja što većeg broja posjetitelja.
- U navedenom vremenskom razdoblju održat će se javni događaji vezani za određene datume:
- 3. prosinca 2022. godine, predviđeno trajanje od 10:00 do 21:00 sat, prigodna glazba i program povodom otvorenja „Klizališta u srcu Istre“;
- 6. prosinca 2022. godine, blagdan „Svetog Nikole“ predviđeno trajanje od 16:00 do 20:00 sati, uz prigodan glazbeni i/ili program namijenjen djeci;
- 24. i/ili 25. prosinca 2022., blagdan Badnjaka i/ili Božića, predviđeno trajanje od 17:00 do 01:00 sat, prigodni program uključuje koncert i prigodan program;
- 31. prosinca 2022. godine, prigodan koncert povodom „Dočeka u podne“, predviđeno trajanje od 10:00 do 15:00 sati, te popratni programi za djecu;
- 5. i/ili 7. siječnja 2023. godine, prigodni program povodom „Zatvaranja Klizališta u srcu Istre i kraja zimskih školskih praznika“ predviđeno trajanje od 10:00 do 20:00 sati, uz prigodnu glazbu i/ili program namijenjen djeci.
Raspored programa podložan je promjenama u slučaju nepovoljnih vremenskih prilika ili epidemioloških mjera.
- osigurati medijsku promidžbu svih programa i sadržaja Veselog prosinca i Klizališta u srcu Istre.
7. Obveze odabranih prijavitelja
- obavljati djelatnost sukladno pozitivnim zakonskim propisima Republike Hrvatske, poštivati propise o javnom redu i miru, propise o komunalnom redu te obavljati djelatnost u duhu božićno-novogodišnjih blagdana;
- odabrani ponuditelji mogu postavljati dodatne predmete na javne površine uz kućice (stolovi, stolice, suncobrani, stalci, grijalice i dr.) brinući o estetskoj vrijednosti prostora i isključivo uz suglasnost Naručitelja;
- brinuti o redovnoj urednosti i čistoći okolnog prostora (sklopiti ugovor o pravilnom zbrinjavanju otpada (ugovor s komunalnim poduzećem Usluga d.o.o.);
- kućicu/javnu površinu osloboditi od osoba i stvari nakon proteka vremena održavanja manifestacije, a najkasnije dva radna dana nakon završetka.
8. Odgovornosti
– Naručitelj ne odgovara za osobe i stvari u kućici.
– Naručitelj ne snosi odgovornost za obavljanje neregistrirane djelatnosti, neizdavanje računa, te za bilo koje drugo postupanje suprotno pozitivnim zakonskim propisima RH.
– Odabranim ponuditeljima je zabranjeno davanje kućica u podzakup ili na korištenje trećim osobama. Svaka izmjena u odnosu na uvjete iz ovog Poziva i/ili ugovorene odredbe može se provesti isključivo uz opravdano obrazloženje i suglasnost Naručitelja. U slučaju da odabrani ponuditelj postupa suprotno odredbama ovog Javnog poziva, Naručitelj zadržava pravo stavljanja van snage izdanog Rješenja, uz zadržavanje uplaćene zakupnine, ako ne postupi po prethodnoj opomeni.
Odabrani ponuditelji dužni su pridržavati se svih epidemioloških mjera koje u tom trenutku budu na snazi.
U slučaju pogoršanja epidemiološke situacije Grad Pazin zadržava pravo otkazati sve planirane aktivnosti. U tom slučaju, odabranim ponuditeljima vratit će se razmjerni dio uplaćenog iznosa prema Rješenju za dane u kojima ne posluje zbog propisanih epidemioloških preporuka i mjera.
9. Detaljne informacije
Zainteresirani ponuditelji mogu dobiti sve dodatne informacije putem e-maila: [email protected] ili na broj telefona: 052/635-031.
KLASA: 610-01/22-01/10
URBROJ: 2163-01-03/05-22-7
Pazin, 11. studeni 2022. godine