Grad Pazin

Službene stranice Grada Pazina
Pristupačnost

Upravni odjel za prostorno planiranje i gradnju

Pročelnica Upravnog odjela za prostorno planiranje i gradnju

Marina Mofardin, mag. ing. aedif.

Tel. +385(0)52 635-088

e-pošta: [email protected]

U Upravnom odjelu za prostorno planiranje i gradnju se, u skladu sa zakonom i drugim propisima, te u skladu sa Statutom Grada Pazina, Poslovnikom Gradskog vijeća i Odlukom o ustrojstvu upravnih tijela Grada Pazina, obavljaju upravni, stručni, administrativni, pravni i drugi poslovi, osobito:

  1. praćenje stanja u prostoru te priprema izvješća o stanju u prostoru;
  2. priprema i analiza provođenja dokumenata prostornog uređenja i drugih dokumenata te ocjena stanja;
  3. davanje prijedloga za unapređenje prostornog razvoja, priprema plana aktivnosti s prijedlogom prostornih pokazatelja za naredno razdoblje;
  4. vođenje informacijskog sustava prostornog uređenja;
  5. izrađivanje i utvrđivanje planova i programa pripreme zemljišta i provođenje politike gospodarenja prostorom;
  6. priprema izrade i izmjene postojećih akata prostornog i urbanističkog planiranja, priprema podataka i stručnih podloga za izradu i provedbu dokumenata prostornog uređenja, te praćenje izrade i donošenja tih dokumenata;
  7. pribavljanje potrebne dokumentacije i projekata radi ishodovanja akata za gradnju građevina od interesa za Grad Pazin;
  8. priprema i vođenje gradnje građevina od interesa za Grad Pazin;
  9. utvrđivanja naknade za zadržavanje nezakonito izgrađene zgrade u prostoru;
  10. izdavanje rješenja o izvedenom stanju nezakonito izgrađenih građevina;
  11. vođenje upravnih i neupravnih postupaka iz područja prostornog planiranja i gradnje;
  12. izdavanje akata vezanih uz gradnju.

Pored poslova iz stavka 1. ovoga članka Upravni odjel izrađuje elaborate i druge stručne podloge za provođenje konkretnih i pojedinačnih aktivnosti u području prostornog planiranja, zaštite graditeljskog nasljeđa i zaštite okoliša, te za potrebe provedbe urbanističkih planova.

U Upravnom odjelu se, osim navedenih poslova još obavljaju i sljedeći poslovi:

  • praćenje stanja u navedenim područjima;
  • planiranja, praćenja i nadzora namjenskog korištenja sredstava proračuna Grada;
  • sudjelovanje u izradama strateških dokumenata i javnih politika Grada iz područja djelatnosti Upravnog odjela;
  • pripremanje i izrada općih i pojedinačnih akta iz gradskog djelokruga u tim područjima te praćenje njihovog provođenja;
  • administrativni i stručni poslovi za potrebe Gradskog vijeća, Gradonačelnice i radnih tijela iz nadležnosti Upravnog odjela;
  • poslovi pripreme i/ili provedbe javne nabave iz nadležnosti Upravnog odjela;
  • sudjelovanje u pripremi i provedbi projektnih prijedloga koji se financiraju iz EU fondova i drugih izvora financiranja;
  • prijenos informacija o radu i aktivnostima Odjela  putem službenog portala Grada i drugih sredstava informiranja;
  • obavljanje i drugih poslova koje, u skladu s propisima, Upravnom odjelu povjere Gradonačelnica, Gradsko vijeće ili druga tijela.

 Popis službenika Odjela s kontakt podacima