Pročelnica Upravni odjel za opću upravu i imovinskopravne poslove
Martina Brajković Mrak, dipl. iur.
Tel. +385(0)52 635-090
e-pošta: [email protected]
Upravni odjel za opću upravu i imovinsko pravne poslove u skladu sa zakonom i drugim propisima, te u skladu sa Statutom Grada Pazina, Poslovnikom Gradskog vijeća i ovom Odlukom obavlja pravne, savjetodavne, informatičke, opće i stručno-administrativne poslove koji se odnose na:
- politički sustav Grada i unutarnje ustrojstvo upravnih tijela;
- mjesnu samoupravu;
- zastupanje Grada po punomoći Gradonačelnice u parničnim, izvanparničnim i upravnim postupcima pred nadležnim sudovima, javnim bilježnicima te nadležnim upravnim tijelima i tijelima s javnim ovlastima;
- rad Gradskog vijeća i njegovih radnih tijela;
- rad Gradonačelnice te njezinih savjetodavnih i stručnih tijela;
- pripremanje odluka, općih, pojedinačnih i drugih akata za Gradonačelnicu, za Gradsko vijeće i za njihova radna tijela, te koordiniranje drugih tijela u pripremanju tih odluka i akata, kao i formalnopravna provjeru općih i pojedinačnih akata koje upravna tijela Grada upućuju na razmatranje i odlučivanje Gradonačelnici i/ili Gradskom vijeću;
- upravljanje ljudskim potencijalima te poslove oko službeničkih i namješteničkih odnosa;
- zaštitu na radu;
- pravne poslove vezane uz imovinu i postupke vezane uz pravno raspolaganje nekretninama u vlasništvu grada (prodaja, kupnja, darovanje, zakup, najam, korištenje, postupci javnih natječaja vezanih uz nekretnine i sl.);
- utvrđivanja i brige o pravnom statusu nekretnina u vlasništvu Grada u zemljišnim knjigama, kao i uređenja međuvlasničkih odnosa u nekretninama u kojima se nalaze stanovi i poslovni prostori u (su)vlasništvu Grada;
- rad u Registru nekretnina i poslovi vezani uz Središnji registar državne imovine;
- rad u sustavu e-nekretnine;
- upravljanje imovinom u vlasništvu Republike Hrvatske prema posebnim propisima;
- uredsko poslovanje, pisarnicu i pismohranu;
- informatičku i komunikacijsku potporu poslovnim procesima Grada;
- zaštitu osobnih podataka;
- poslove uređivanja, izdavanja i objave službenog glasila Grada;
- vatrogastvo i civilnu zaštitu;
- poslove vezane uz djelovanje izbornih povjerenstava i provedbu izbora za izbore koje provodi Gradsko izborno povjerenstvo, pravni i organizacijski poslovi u vezi s neposrednim sudjelovanjem građana u odlučivanju;
- poslove u vezi savjetovanja sa zainteresiranom javnošću;
- čišćenje poslovnih prostora koje koriste upravna tijela te održavanje službenih vozila Grada.
U Upravnom odjelu se, osim navedenih poslova još obavljaju i sljedeći poslovi:
- praćenje stanja u navedenim područjima;
- planiranja, praćenja i nadzora namjenskog korištenja sredstava proračuna Grad;
- sudjelovanje u izradama strateških dokumenata i javnih politika Grada iz područja Upravnog odjela;
- pripremanje i izrada općih i pojedinačnih akta iz gradskog djelokruga u tim područjima te praćenje njihovog provođenja;
- poslovi pripreme i/ili provedbe javne nabave iz nadležnosti Upravnog odjela;
- sudjelovanje u pripremi i provedbi projektnih prijedloga koji se financiraju iz EU fondova i drugih izvora financiranja;
- prijenosa informacija o radu i aktivnostima Upravnog odjela putem službenog portala Grada i drugih sredstava informiranja;
- obavljanje i drugih poslova koje, u skladu s propisima, Upravnom odjelu povjere Gradonačelnica, Gradsko vijeće ili druga tijela.
Popis službenika odjela s kontakt podacima